mathildaaerlandsson

Alla inlägg den 18 juli 2014

Av Mathilda Erlandsson - 18 juli 2014 23:59

Hej ! Idag så åt vi ute på en resturang och jag använde ju min nya mascaraaa !! Jag är sjukt nöjd ! Men jag hehe den var brun ! Men det syns inte ! Jag tror det är något konstigt med färgen.

Ja jag tycker verkligen om denna mascaran och det är verkligen ett super köp!

Yeey ! Jag kommer äntligen få åka till ullared nästa vecka ! Jag är superglad. Jag kommer få en budget på antingen 300 eller 500kr. En väska och smink är inne i mitt huvud just nu och jag längtar verkligen tills vi åker dit !

Jag lämnar France på söndag och då kommer jag nog åka till något hotell för att sova över efter kanske 10 timmar ! (100 mil) Hemma tisdag kväll om det nu stämmer och då i söndag så kommer jag va i Sverige vid lunch ungefär och då är jag superhappy för jag får tillbaka mitt "normala" internet :D Det blir förmodligen ett inlägg under söndagkväll eller inte :D det bror på om det finns free wifi :)

Ja vi syns imorgon när jag ska till stranden ! Jag lovar att det kommer några bilder på lägenheten och poolen samt havet ! Kram <3

Av Mathilda Erlandsson - 18 juli 2014 14:15

Idag var vi på marknad och handlade lite ! Jag är pank haha så jag fick 10? att handla för ! Av mamma fick jag ett par shorts och två nagellack !

Ett krackeleringslack och ett vanligt svart !

För dom 10? jag fick så köpte jag en mascara !

Och ett par örhängen och tre snoddar !

Shorts- 10?
Nagellack- 1 för 2? 3 för 5? Jag fick två mamma ett !
Mascara- 6?
Örhängen- 2?
Snoddar- 1 för 1? 3 för 2?

Presentation


11 årig tjej med ett liv och en passion för smink och mode

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken bloggare följer du? ;) Själv Misslisibell och Moa Murderess
 Linn Ahlborg
 Misslisibell
 Moa Murderess
 Blondin bella
 Kissie
 Johanna bloggar
 Keela
 Dessie
 Någon annan..

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Hur mycket är knorret?

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Länkar

Lämna ett avtryck :)

Mål under 2014

 


Ovido - Quiz & Flashcards