mathildaaerlandsson

Alla inlägg under juni 2014

Av Mathilda Erlandsson - 30 juni 2014 14:51

Hej ! Nu skypar jag och spelar en Sims utmaning med min bästis !! Hon är så himla söt nu :) men här har vi en bild på min startsim och hennes nyfödda dotter Leonora

Vill ni ha en sims berättelse ? :)

Av Mathilda Erlandsson - 29 juni 2014 14:02

Hej hej ! Moa Murderess har en tävling på youtube där man kan vinna ett av hennes linnen från hennes klädmärke ! linnena hittar ni här om ni vill köpa dom dressedtokill.se

Av Mathilda Erlandsson - 28 juni 2014 17:49

Hejhej !! Jag har en instagram som jag lägger upp sminktips mm! Den heter Sminkett

Min bästa väns Sminkstagram heter sminktips01se

Av Mathilda Erlandsson - 28 juni 2014 14:25

Tycks? :) Sprutat parfym så det luktar lite i huset :D

Av Mathilda Erlandsson - 26 juni 2014 19:33

Hejhej! Idag hade jag verkligen tänkt måla naglarna !! Resultatet blev såhär:

Jag började med ett

Jag började med ett grönt nagellack som jag typ alltid har på mina naglar.

Sen så tar jag ett vanligt lack över ! Efter att lacket torkat så tar jag ett krackeleringslack över i svart ! När det har torkat så tar jag samma lack som innan och penslar över :)

Av Mathilda Erlandsson - 24 juni 2014 13:30

Hej. Imorgon ska jag sova över med min kompis och då så ska vi gå på stan innan och då undrar jag ol ni vill ha en mini haul på vad jag kommer köpa ? Kommentera :)

Av Mathilda Erlandsson - 22 juni 2014 23:26

Hej ! Vad tycker ni om bäst ? Jag gillar bäst budget för dom är billiga och superbra. Speciellt dom från HM !

Av Mathilda Erlandsson - 21 juni 2014 15:58

Hej ! Jag har stukat foten och då så har jag haft det jobbigt att inte kunna gå och då så har jag mest sovit :) Men nu ska jag skriva om HM's 2 st ''gamla'' läppglans/ läppbalsam. Den ena är i smaken vanilj och den andra i granatäpple. Dom smakar och luktar väldigt gott. Jag tror inte dom går att köpa längre men dom kostade 20 kr/st   

Presentation


11 årig tjej med ett liv och en passion för smink och mode

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken bloggare följer du? ;) Själv Misslisibell och Moa Murderess
 Linn Ahlborg
 Misslisibell
 Moa Murderess
 Blondin bella
 Kissie
 Johanna bloggar
 Keela
 Dessie
 Någon annan..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Hur mycket är knorret?

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Länkar

Lämna ett avtryck :)

Mål under 2014

 


Skapa flashcards