mathildaaerlandsson

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2014

Ska jag börja med typ sims inlägg ? :)

Av Mathilda Erlandsson - 15 augusti 2014 22:50

Ja rubriken talar ju! Jag spelar sims mer än vad jag äter på en dag ;) Just nu spelar jag på en pgc (Perfect genetics challenge) som jag har fått min arvinge men den är bara barn tyvärr :( men den växer snart så att den kan hitta sin lilla partner :) Jag laddar också ner en massa till sims som ni kan titta på här www.mathildassims3.bloggplatsen.se där har jag några små länkar till Thesimsrecource.com där jag laddade ner ifrån förut vilket jag inte gör längre för jag hittade för mycket saker :D Här kommer iallafall min Grundare för spelet just nu :)

Rött hår och rosa ögon :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda Erlandsson - 18 augusti 2014 10:25

  Jag kommer att ta en liten längre paus nu då jag ska börja med min Sims 3 blogg här så jag kommer nog inte vara så aktiv här längre men kolla in min sims blogg för att där kommer jag vara rätt så aktiv !      Ändrad länk ! ...

Av Mathilda Erlandsson - 13 augusti 2014 15:59

Hejsan för er alla som spelar sims så finns nu sims 4 ska en sim demo ute på origin att ladda ner GRATIS!! Du får endast skapa simmar men det är ju helt grymt ! Ska nu tipsa min kompis om detta :) Lägger ut bild på någon sim sen ! :) ...

Av Mathilda Erlandsson - 7 augusti 2014 22:32


Idag så har jag suttit och haft en liten pysselstund för mig själv då jag gjorde väskan och dom här Det är två jeans fickor som Jag satt upp på väggen. I den ena finns det en masacar och en ögonskuggsborste och i den andra en massa pennor :) L...

Av Mathilda Erlandsson - 6 augusti 2014 15:22


Presentation


11 årig tjej med ett liv och en passion för smink och mode

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken bloggare följer du? ;) Själv Misslisibell och Moa Murderess
 Linn Ahlborg
 Misslisibell
 Moa Murderess
 Blondin bella
 Kissie
 Johanna bloggar
 Keela
 Dessie
 Någon annan..

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Hur mycket är knorret?

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Länkar

Lämna ett avtryck :)

Mål under 2014

 


Skapa flashcards